Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

Η ζωή των πρώτων ανθρώπων εις την αρχαιότητα & εις τον Χριστιανισμό - του Όμηρου Ερμίδη - The live of the first people in antiquity & in Christianity - by Homer Hermides - La vite dei primi popoli nell'antichità e nel cristianesimo - di Omero Ermide


[τοιχογραφία εκ της Πομπηίας]
Χριστιανική ιστορία
Η ζωή των πρωτοπλάστων εις τον παράδεισο κατά την Παλαιά Διαθήκη.
  Η ζωή εις τον παράδεισο όπως μας αναφέρεται ήτο πολύ ωραία όπου δεν εργάζοντο και δεν υπήρχαν κακουχίες, αρρώστιες και οι άνθρωποι ήσαν ευτυχισμένοι.
5 κα πν χλωρν γρο πρ το γενέσθαι π τς γς κα πάντα χόρτον γρο πρ το νατελαι· ο γρ βρεξεν Θες π τν γν, κα νθρωπος οκ ν ργάζεσθαι ατήν· [δεν εργάζοντο]

Γένεσις», κεφάλαιον 2ον , στίχος 5, Παλαιά Διαθήκη, Βίβλος]
15 κα χθραν θήσω ν μέσον σο κα ν μέσον τς γυναικς κα ν μέσον το σπέρματός σου κα ν μέσον το σπέρματος ατς· ατός σου τηρήσει κεφαλήν, κα σ τηρήσεις ατο πτέρναν.
16 κα τ γυναικ επε· πληθύνων πληθυν τς λύπας σου κα τν στεναγμόν σου· ν λύπαις τέξ τέκνα, κα πρς τν νδρα σου ποστροφή σου, κα ατός σου κυριεύσει.
17 τ δ ᾿Αδμ επεν· τι κουσας τς φωνς τς γυναικός σου κα φαγες π το ξύλου, ο νετειλάμην σοι τούτου μόνου μ φαγεν, π᾿ ατο φαγες, πικατάρατος γ ν τος ργοις σου· ν λύπαις φαγ ατν πάσας τς μέρας τς ζως σου·
18 κάνθας κα τριβόλους νατελε σοι, κα φαγ τν χόρτον το γρο.
19 ν δρτι το προσώπου σου φαγ τν ρτον σου, ως το ποστρέψαι σε ες γν γν, ξ ς λήφθης, τι γ ε κα ες γν πελεύσ·
Γένεσις», κεφάλαιον 3ον και στίχοι 16-19, Παλαιά Διαθήκη, Βίβλος] Από εδώ και εις το εξής θα είχαν κακουχίες, λύπες και αρρώστειες.
Ελληνική μυθολογία, προκατακλυσμιαία ιστορία
Η ζωή των πρώτων ανθρώπων κατά τα χρόνια του Κρόνου.
   Εις τον Κρόνειο λόφο της Ολυμπίας κάθε χρόνο εθυσίαζαν εις τον Κρόνο προς θύμηση της εποχής του Κρόνου όπου δεν υπήρχαν αρρώστιες και ονομάζετο «χρυσή εποχή». Όπου οι άνθρωποι δεν αρρώσταιναν και δεν κουράζοντο και περνούσαν πολύ καλά αφού τα είχαν όλα. Επίσης υπάρχει η θύμηση αυτή και εις τους Κρήτες όπου έλεγαν ότι εις την εποχή του Κρόνου τα αγαθά ήσαν άφθονα και εκείνοι που εβασίλευαν ήτο άνθρωποι θειότερου γένους.
  Ο Διόδωρος Σικελιώτης μας αναφέρει ότι οι άνθρωποι της εποχής του Κρόνου ήσαν παντελώς άκακοι και δεν έκαμαν κακές πράξεις, δεν υπήρχαν γηρατειά και πέθαιναν σαν να έρχονταν ο ύπνος. Οι παραδόσεις αυτές ήτο κρητικές αλλά όχι μόνον. Ο Διόδωρος που τις καταγράφει αναφέρεται εις τον Ησίοδο εις το έργο του «Θεογονία» εις το κεφάλαιο «Έργα και Ημέραι» και εις τους στίχους ...-...: 

Χρύσεον μν πρώτιστα γένος μερόπων νθρώπων
θάνατοι ποίησαν λύμπια δώματ’ χοντες.                                           
ο μν π Κρόνου σαν, τ’ οραν μβασίλευεν·
στε θεο δ’ ζωον κηδέα θυμν χοντες
νόσφιν τερ τε πόνων κα ιζύος· οδέ τι δειλν
γρας πν, αε δ πόδας κα χερας μοοι
τέρποντ’ ν θαλίσι κακν κτοσθεν πάντων·                                        θνσκον δ’ σθ’ πν δεδμημένοι· σθλ δ πάντα
τοσιν ην· καρπν δ’ φερε ζείδωρος ρουρα
ατομάτη πολλόν τε κα φθονον· ο δ’ θελημο
συχοι ργ’ νέμοντο σν σθλοσιν πολέεσσιν.  
[φνειο μήλοισι, φίλοι μακάρεσσι θεοσιν.».  


...



...



...

  Οι Κρόνιοι όπως μας πληροφορεί ο Πλούταρχος εις τα έργα του επανηλλειμένως, ήσαν οι Σημιτοφοίνικες της Καρχηδόνος οι οποίοι ελάτρευαν τον Κρόνο, και οι οποίοι εθυσίαζαν μικρά παιδιά για να τον εξευμενίσουν.
  Ο Πλούταρχος εις το έργο του «Περί δεισιδαιμονίας» επιτίθεται κατά της λατρείας των Τιτάνων, οι οποίοι κατά την εποχή του, οι Σημίτες – Φοίνικες ελάτρευον τον Κρόνο, και οι Ιουδαίοι ελάτρευον τον Τυφώνα. Που περιγράφει τις ανθρωποθυσίες των οπαδών του Κρόνου, καταγγέλλει: «Αν, ωστόσο εγίνοντο άρχοντες οι Τυφώνες ή οι Γίγαντες, διώχνοντας τους θεούς, με ποιες άραγε θυσίες θα ήσαν ευχαριστημένοι ή ποιες ιεροτελεστίες θα απαιτούσαν; »
  Όπως μας πληροφορεί εις το έργο του «Περί Ίσιδος και Οσίριδος» ότι οι Ιουδαίοι θεωρούσαν τον εαυτόν τους απόγονο του Τυφώνος, δηλαδή Κρονίους. [Μυθιστορία – Στέφανος Μυτιληναίος – κεφάλαιο 7ο – Ο πόλεμος Ελλήνων και Ατλάντων – σελίδα 86]    
  Ο θεός Κρόνος δια να διασφαλίσει την εξουσία του, ως σκληρός θεός ο οποίος ήτο, τρώγει τα παιδιά του, όπου εις αυτόν απέδωσαν οι Εβραίοι τις ιδιότητες του Γιακχβέ, όπως μας πληροφορεί και ο Πλούταρχος ανωτέρω. 

Η βιβλιογραφία αποκρύπτεται μερικώς γιατί η αναπαραγωγή πληροφοριών του Βιβλίου γίνεται χωρίς ουδεμία αναφορά , στο Βιβλίο, στο μπλόγκ και το όνομα του Συγγραφέως
Απόσπασμα από το βιβλίο «Αναμνήσεις από το μέλλον του χθές», 2019.

 https://laografiaimnhmhtoyxues.blogspot.com/2022/10/ -  Επιτρέπεται η αναδημοσίευση του περιεχομένου της ιστοσελίδας εφόσον αναφέρεται ευκρινώς η πηγή του και υπάρχει ενεργός σύνδεσμος  (link). Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

 ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ
Ορισμένα αναρτώμενα από το διαδίκτυο κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής), θεωρούμε ότι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα συγγραφέων, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Επίσης σημειώνεται ότι οι απόψεις του ιστολόγιου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου. Για τα άρθρα που δημοσιεύονται εδώ, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο το ιστολόγιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

23 Μαρτίου - Άγιος Νίκων Ίερομάρτυρας και οι 199 μαθητές του / March 23 - Saint Nikos the Martyr and his 199 disciples / 23 marzo - San Nikos il martire e i suoi 199 discepoli

  Eις τον Nίκωνα. Νίκης στέφανον εὐτρεπίζει σοι, Νίκων, Βραβεὺς στεφάνων, θνῇσκε λοιπὸν τῷ ξίφει. Εἰκάδι ἐν τριτάτῃ ξίφει Νίκων κράτα δῶκε. ...